عکسهای جدید جنیفر لوپز و دوست پسرش

اخبار دنیای مد و ستاره ها
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار دنیای مد و ستاره ها و آدرس worldnewsfashionstars.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت19:41---8 اسفند 1391
مهسا جوووووووووووووونم هستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازآفرین
ساعت8:49---23 بهمن 1391
سلام رهایی جونمممممممممم جیغغغغغغغغغغ
وبلاگ نو مبارک! یک جوری هستش یک کم طول میکشه بهش عادت کنیم ولی همین که هستی ازت ممنونم من و کل همکارام همگی هم سلام مخصوص دارن!
از صبح هم اومدن دارن کسایی که وبتو فیلتر کردنو نفرین میکنن
الهی یک کورک به اندازه هندونه گوشه دماغ بی ریختشون سبز شه که دل من یکی خنک شه ای بخندم بهشون!
رهایی جونم هر جا بری اونجا رو میکنی گلستان می بوسمت بوسسسسسسسسسس


لیلا
ساعت14:24---22 بهمن 1391
رها جون تو رو خدا به تلاشتون ادامه بدید تا ما اواره جاهای دیگه نشیم ممنون

سارا
ساعت9:15---22 بهمن 1391
سلام می دانی چرا فیلتر شدی؟چون خیلی ها ازت کپی می کنند وقتی سازمان عکس هایی که تو گذاشتی را توی وب های بد می بینه میاد به وب تو چون روی عکسا ادرس تو هست برای همین فیل تر شدی

سحر
ساعت1:44---22 بهمن 1391
من نمیدونم من وب قبلی تو میخام همه بچه ها الان سرگردان هستن خدا تازه منتظر اپ های شبت بودم با ویدو شاهرخی ای وایییییییپاسخ:اره طفلی بچه ها خدا بگم پرشینو چیکار نکنه هنوز چند وقت پیش بستش باز دوباره گیر داد بهش.ایشالا شاهرخم فردا میذارم گلی غصه اونو نخور
پاسخ:گلمم من برم بخوابم ایشالا باز صبح میام سر وقت وب شبت خوش


سحر
ساعت1:40---22 بهمن 1391
یعنی امشب حل نمیشه رهاییییی
پاسخ:نمیدونم گلی فعلا که حل نشده دفعه پیشم چند ساعتی مشکل داشت بعد حل شد


سحر
ساعت1:39---22 بهمن 1391
واییییییییییییییی چرا نوشته من ثبت نمیشه
پاسخ:اینجام گیر داره گلی


aram
ساعت1:31---22 بهمن 1391
vay veb ghabli filter shode! Adrese jadidam ke vebo baz nemikone! Mire tu persian,omidvaram zud dorost she,khaste nabashid.
پاسخ:سلام گلم اره متاسفانه اخر شبی فیلتر شد.ایشالا تا صبح درست میشه پرشین قاط میزنه دیگه فقط بلده منو حرص بده


سحر
ساعت1:20---22 بهمن 1391
مهسای ادرس جدید رو درست شده میزاری من منتظرم بیدارم تو کی میری پاسخ:گلم این ادرس جدیده http://worldnewsfashionstars4.persianblog.ir/ هنوز پرشین منتقلش نکرده وبو نشون نمیده ایشالا تا فردا حل میشه

سحر
ساعت1:18---22 بهمن 1391
وای اینجا خیلی بعد هست اصلان وضعش از پرشین بدتر هست نظر میزاری حی باید چند بار بزنی پاک میشه تازه همش باید کد زد

سحر
ساعت1:16---22 بهمن 1391
پاسخ:واااااااای سحر جون سلام گلی خوبی؟؟؟؟؟خیلی اینجا گیج کنندس من خودم قاطی کردم امشب موقتیه پرشین درست بشه میریم اونجا من عادت به اینجا ندارم

سحر
ساعت1:06---22 بهمن 1391
بعد چند روز نبودن اومدم این بلا سرمون اومد چرا اخه خدا داشتم زندگی میکردیم پاسخ:پیش میاد دیگه..ولی تو پرشین خیلی زیاده متاسفانه..الهییییی...این علامت گریه رو تورو خدا نزار سحررررر..!وای شکلکم نداره بزارم لااقل ابزار محبت کنم

سحر
ساعت1:04---22 بهمن 1391
الان مهسا توی یا رها من هنگم به اینجا عادت ندارم نمیدونم قراره کجا باشین پاسخ:مهسام..فعلا اومدیم اینجا اپ کنیم..اخه بخاطر تغییر ادرس پرشین چند ساعتی وبو نشون نمیده

سحر
ساعت1:00---22 بهمن 1391
مرسی مهسای جونم کجاین دلم پوسید پاسخ:الهییییییی فداتشم..درگیر وب بودیم !خوبییییییییی؟؟؟؟؟

سحر
ساعت0:57---22 بهمن 1391
رهایییییییییییی جونم کجاییی خدا رو شکر من اینجا رو تو دستگام سرچ کرده بودم داشتم پاسخ:سلام سحر جون خوبی عزیزم؟؟..وای که چقدر دلتنگت بودم..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:هالیوود, ] [ 1:10 ] [ مهسا ]
About

به وبلاگ من خوش آمدید
Archive
Blog Custom
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 15638
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1